S'Räbeli Laufen

Entschtange isch s'Räbeli an-ere Fasnacht, so zimmlich gege Morge ane, inere Fasnachtsbeiz do z'Laufe. Dr Rainer und dr Lorenz hei feschtgschtellt, ass e kulturelli Bericherig vo dr Laufner Fasnacht nötig isch. Die Zwee hei do ane Vorfasnachtsveranschtaltig dänggt. Im Herbscht 1999 isch den dr Verein s'Räbeli gründet worde. Dr ganzi Verein beschtoht hütt no numme us em Vorschtang. A dr Gründig mitbeteiligt si dr Rainer Meyer, dr Lorenz Trottmann, dr Jörg Heizmann, dr Patrik Hänggi, dr Jeannot Broch und d'Martha Maggio. Alles aggtivi oder ehemals aggtivi Fasnächtler. Die sächs hei sich denne sofort a d'Umsetzig vom Ziel gmacht. Nid ohni vorhär no feschtz'halte ass s'Räbeli e Laufner Fasnachtsvarieté sell si und ass die erschti Uffiehrig sell us Ziitgründe im Johr 2001 schtattfinge. Nach Verhandlige mit em Brauerei-Chäller-Verein für's Gaschträcht im Chäller und e Huffe schlooflose Nächt mit teggschte, arrangschiere und die nötige Darschteller und Gruppe sueche, isch's denne so wiit gsi. Mir hei am Räbeli 2001 chönne e breiti Palette a Fasnachts- und angere Heileits us Laufe darbiete. Natürlich mit Hoffe und Bange, ass das guet usechunnt.

• Name: Rainer Meyer
  • Funktion: Präsident