Guggenmusig Wäichbächer

Beschreibung
D'Wäichbächer send 1996 gröndet worde ond probierid d'Lüüt i Bann vom Fasnachtsfeeling z'brenge. Grondsätzlech stönd mer för Gselligkeit, Experimentierfreudigkeit ond Fäscht. Oisi Lieder send eher chli exotisch, do mer usnahmslos Lieder spellid, wo voretär vo kenere andere Guuggemusig z'ghöre gsi esch. Dorom omfasst üses Repertoire länger sii meh Lieder vo de 80er, bzw. frühe 90er Johre. Denn ned nor i de Fasnachtswoche betriibid mer Guuggesound, sondern wie velli anderi Guuggene bereits scho i de Vorfasnacht.
Mitgliedschaft
Metgled chan jede wärde, wo öber 18i esch. Vorussetzige send: Motivation, Spass ond Trenkfescht...s'Instrumänt muesch ned onbedengt chönne, das zeige mer der denn scho!
Mitgliederbeiträge
Werdid jedes Johr a de Generalversammlige bestomme. Ändered dorom sehr regelmässig.
Lokalität
Überall...